Záruční list

Vážení spotřebitelé,

cílem naší firmy je co největší spokojenost zákazníků, a proto Vám předkládáme několik rad a doporučení, jak se zakoupenou obuví zacházet:
  • Při výběru obuvi dbejte, prosím na to, aby zvolený typ, číslo , šíře a tvar obuvi přesně odpovídal Vašim potřebám. Nejlepší doba na koupi obuvi je v podvečer. Obuv dokonale vyzkoušejte, než ji začnete nosit, aby bylo možné, případně vyměnit velikost nebo typ obuvi, než dojde k jejímu opotřebení (ošlapání podešví), pokud podešev nebo stélka bude opotřebená není možné obuv vyměnit (nejdéle však do pěti dnů po zakoupení).

  • Při vybírání rozlišujte obuv podle účelu (vycházková, společenská, sportovní apod.).

  • Obuv střídejte, zvláště v deštivém počasí.

  • Při nazouvání obuvi uzavřeného tvaru používejte lžíci. Zabráníte tak polámání patní části obuvi.

  • Po vyzutí nechte obuv dokonale vyschnout (alespoň jeden den), napněte na napínáky, mokrou obuv sušte na napínácích při pokojové teplotě.

  • Nerovnoměrná kresba líce a částečná rozdílnost vrchu je charakteristická pro přírodní useň a není na závadu.

  • Téměř každá useň (lidově řečeno „kůže“) je dobarvována do žádaného odstínu. Pří zvýšeném pocení nohou nebo provlhnutí obuvi může dojít u usňové obuvi k jejímu částečnému barvení.

  • Za reklamaci není možné považovat poškození vzniklé na základě nožních deformit (např. haluxy), taktéž opotřebení podešví nebo jiné využití obuvi (poškození podšívek prodřením, poškození vrchů vlivem špatné údržby), přestože je obuv v záruce. Je důležité rozlišovat záruční dobu a životnost výrobku, která může být nižší než doba trvání záruky. Záruka je poskytována na skryté vady výroby.

  • Záruka se nevztahuje na opotřebení věci, případně změny vzhledu zboží, způsobené jeho obvyklým používáním. Vzhledem k rozdílné intenzitě užívání zboží u jednotlivých spotřebitelů může být životnost vyčerpána ještě před uplynutím záruční doby.

  • Reklamované zboží nelze přijmout, jestliže zákazník reklamuje zboží znečištěné, vlhké, zapáchající apod. v souladu s dikcí zákona č. 258/2000 "O ochraně veřejného zdraví", kdy každý občan je povinen chránit si své vlastní zdraví.

 

Obrazové znaky (piktogramy) materiálů použitých v hlavních částech obuvi
Useň
usen.gif
Podvrstvená
useň a stélky
pousen.gif
Textilie
textil.gif
Ostatní materiály
jinymat.gif
Vrch
vrch.gif
Podšívka
podsivka-st.gif
Podešev
podesev.gif
 

 

Plzeňská 54, Praha 5 - 150 00, tel: 2573 28 577
IČO: 25780131, DIČ: 009-25780131, www.studiozdravehoobouvani.cz

Pokud není uvedeno jinak, je záruka na Vámi zakoupenou obuv 24 měsíců od data zakoupení a vztahuje se na materiálové vady a vady vzniklé při výrobě. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé opotřebením, nesprávným používáním nebo nesprávnou údržbou, ani na vady vzniklé použitím nevhodných prostředků údržby dle §619 OZ. Záruka zaniká při násilném poškození výrobku, neodbornou opravou nebo zásahem, poškozením výrobku neodvratitelnou událostí, prošlapáním podešví a špatnou volbou velikosti. Seznam vhodných prostředků naleznete v Návodu na ošetřování obuvi

Čistící prostředky na ošetřování obuvi Vám rádi nabídneme a předvedeme. Pro maximální spokojenost doporučujeme použít na ošetřování kompletní řadu kosmetiky na obuv od firmy Collonil. Obuv Hartjes, Gabor a ARA je vyrobena v Rakousku. Obuv Birkenstock, Abeba je vyrobena v Německu. Obuv Moosbacher - Bama se v německé licenci vyrábí v České republice. Obuv HELIX a ABIS je v německé licenci vyráběna v Polsku.

 

Model:

Velikost:           Barva:

Délka záruky:

Datum nákupu:

Razítko a podpis prodejce:

Záruční list se vystavuje na požádání kupujícího, pokud výrobce nepřikládá vlastní záruční list.

Novinky

přihlášení k odběru novinek
Studio zdravého obouvání s.r.o. - idatabaze.czBoty, obuv - idatabaze.cz
Studio zdravého obouvání s.r.o. - zivefirmy.cz

Naši partneři Biketechnic